Descripció
Important empresa de transport de viatgers, necessitem incorporar, de forma immediata, un/a administratiu/va de RRHH.
Vacants
1
Tasques:
- Gestió de nòmines, tràmits de Seguretat Social i IRPF. Conèixer el Sistema Red,
Certific@, Contrat@, EAET.
- Gestió d'incidències de presència (baixes, control d'absentisme, vacances, etc)
- Elaboració, presentació i arxiu documental de contractes, liquidacions, certificats, models i escrits davant organismes oficials.
- Atenció a les consultes presencials i telefòniques dels treballadors/es.
- Suport a l'atenció i gestió documental de sinistres i pòlisses d'accidents relacionats amb l'empresa.
- Altres.
Requisits:
- Preferentment disposar de Diplomatura o Grau en RRLL i RRHH.
- FP o CFGS en Administració i Finances o similar.
- Experiència mínima demostrable d'1 any en lloc similar.
- Bon nivell informàtic i domini del paquet office.
- Permís de conduir
- Disponibilitat per desplaçar-se als diferents centres de treball de l'empresa.
Es valorarà:
- Domini de programa de nòmines a 3EQUIPO, A3NOM o similar.
S'ofereix:
- Incorporació immediata.
- Carrera professional interna.
- Jornada completa de dilluns a divendres en horari partit.