Auxiliar Administratiu/a

Publicada: miércoles, 6 de noviembre de 2019

Tornar a ofertes

Descripció


Assessoria laboral i d'empresa ubicada a Tortosa necessita incorporar dos administratius de suport a les tasques de gestió administrativa i comptable.

Vacants


2

Contingut


Tasques:
- Suport a la gestió administrativa i comptable.
- Introducció de factures.
- Gestió d'agendes.
- Atenció al públic, tant presencial com telefònica.
- Gestió de correspondència.
- Gestió d'arxiu.

S'ofereix:
- Contracte temporal de 6 mesos amb possibilitat d'indefinit.
- Salari segons conveni.

Es requereix:
- Preferentment formació universitària: en ADE, Relacions Laborals o similars.
- CFGS en Finances o similar.
- Es valorarà el coneixement del programa SAGE-DESPACHS/SAGE 200

Competències transversals:
Capacitat de treball en equip, organització de la feina, bona comunicació oral i escrita, actitud proactiva en vers la feina.

Localitat, Província


TORTOSA

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Estudios post-secundarios, Enseñanzas universitarias de 1 er y 2º ciclo, de sólo segundo ciclo y equivalentes (licenciados)

Permisos de Conduir


B

Es requereix vehicle propi


No

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions

Técnicos Administrativos, en General
Empleados Administrativos de Contabilidad, en General

Àmbits on es desenvoluparà el lloc de treball


Local

Comparteix aquesta oferta