Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el jueves, 30 de enero de 2020
Descripció
Assessoria laboral i d'empresa ubicada a Tortosa necessita incorporar dos administratius de suport a les tasques de gestió administrativa i comptable.
Vacants
2
Tasques:
- Suport a la gestió administrativa i comptable.
- Introducció de factures.
- Gestió d'agendes.
- Atenció al públic, tant presencial com telefònica.
- Gestió de correspondència.
- Gestió d'arxiu.
S'ofereix:
- Contracte temporal de 6 mesos amb possibilitat d'indefinit.
- Salari segons conveni.
Es requereix:
- Preferentment formació universitària: en ADE, Relacions Laborals o similars.
- CFGS en Finances o similar.
- Es valorarà el coneixement del programa SAGE-DESPACHS/SAGE 200
Competències transversals:
Capacitat de treball en equip, organització de la feina, bona comunicació oral i escrita, actitud proactiva en vers la feina.
Localitat, Província
TORTOSA, Tarragona
Nivell Formatiu i Acadèmic mínim
Llicenciat o enginyer superior
Titulació Requerida
LLICENCIAT en administració i direcció d'empreses
GRAU en Relacions Laborals
TÈCNIC SUPERIOR administració i finances
Permisos de Conduir
B
Vehicle propi
No es requereix vehicle propi.
Idiomes
No es requereix cap idioma específic.
Àmbits de selecció de candidats/es
Local
Durada contracte
6 mesos
Tipus de Jornada
Completa